Banner

NAPRAWY

GWARANCYJNE I POGWARANCYJNE
Firma Las Ogród wykonuje naprawy gwarancyjne jak i pogwarancyjne.
Prowadzimy sprzedaż wysyłkową części zamiennych
Oferujemy oryginalne części zamienne i eksploatacyjne

Krok po kroku

JAK TO DZIAŁA
Szybko, solidnie i dokładnie. Serwisowany sprzęt przechodzi 3 etapy zanim powróci do klienta:

PRZYJMUJEMY ZLECENIE

krok 1

Sprzęt, który trafia do naszego zakładu otrzymuje swój numer i oczekuje w kolejce na naprawę. Priorytetem jest sprzęt zakupiony w naszym sklepie. Wtedy też, z klientem omówiona zostaje usterka. Jeżeli urządzenie podlega gwarancji podczas wizyty okazać należy dokument potwierdzający zakup oraz gwarancję. W innym wypadku naprawa będzie odpłatna.

Uwaga! Wycena kosztów naprawy tylko na życzenie klienta.

NAPRAWIAMY USTERKĘ

krok 2

Oceniamy uszkodzenie i informujemy klienta o kosztach związanych z naprawą lub o jej nieopłacalności. Klient nie ponosi kosztów weryfikacji urządzenia (w razie braku naprawy) jeśli zdecyduje się na zakup nowego sprzętu w naszym sklepie.
Po akceptacji mechanik przechodzi do naprawy urządzenia. W razie potrzeby wymienione zostają zepsute części.

ODDAJEMY SPRZĘT NA RĘCE WŁAŚCICIELA

krok 3

Klient zostaje poinformowany o zakończonej naprawie. Sprzęt odebrać można w siedzibie firmy opłacając jednocześnie koszty związane z naprawą (poza naprawami gwarancyjnymi) gotówką lub kartą. Po naprawie każde urządzenie zostaje uruchomione i sprawdzone w obecności odbierającego oraz udzielone zostają wskazówki dotyczące dalszej eksploatacji.